Excursie Natuur: educatieve tuin De Enk

June

17 juli: excursie #3 van Kinderfaculteit-excursieprogramma (groep 5-6)

Nieuw bij de Kinderfaculteit: het excursieprogramma

Ga met de Kinderfaculteit op pad en ontdek de stad waar jij in woont!
Leer Rotterdam nóg beter kennen op het gebied van: cultuur, natuur, kunst, architectuur, geschiedenis, bestuur, wetenschap, sport en de haven.

Excursie Natuur: Educatieve tuin De Enk
De derde excursie is op woensdag 17 juli, in de eerste week van de zomervakantie.
We gaan dan naar De Enk. Dit is een educatieve tuin, midden in Rotterdam Zuid. Bewandel het blote voetenpad, pluk kruiden voor jouw eigen kruidenboter en bak je eigen broodje boven een vuurtje. Beleef de natuur en ontdek wat de natuur ons allemaal geeft.

We verzamelen om 12.00 op de Kinderfaculteit en reizen daarna met elkaar naar De Enk.
Het programma is van 13.00 tot 15.00. Na afloop reizen we weer samen terug naar de Kinderfaculteit.

Ga naar de lespagina om in te schrijven.

Tot slot: Bij deze excursie zijn er ook een paar plekjes voor ouders!
Lijkt het je leuk om met jouw kind mee te gaan? Stuur een e-mail naar info@kinderfaculteit.nl