Huttendorp 2024

De Kinderfaculteit organiseert voor de 3e keer het Huttendorp.

Deze keer staat het in het teken van 'Feest!', want de Kinderfaculteit viert dit jaar tenslotte dat het 10 jaar bestaat.

In de laatste week van de zomervakantie (20-23 augustus) gaan we weer volop aan de slag op het terrein van NV80. Een paar dagen lang bouwen we hier in Pendrecht aan het mooiste huttendorp van Nederland. Naast het bouwen, doen we ook andere leuke dingen zoals: sporten, spelen en knutselen.

En voor de avontuurlijke bouwers: donderdag mag je een nachtje blijven slapen* in het Huttendorp.
*kán, maar hoeft niet

Doe je ook mee?

Voor wie
Kinderen in groep 3 t/m 8
die in Pendrecht wonen of in Pendrecht naar de basisschool gaan.

Dinsdag 20 t/m vrijdag 23 augustus
Of: t/m donderdag 22 augustus als je níet blijft slapen.

Sportterrein NV80
Nieuw-Vossemeerweg 80

Gratis!

InschrijvenLog in op je account > bekijk het ‘Lesaanbod’ > kies voor Huttendorp > schrijf je in.

Vrijwilligers gezocht!

Om het Huttendorp mogelijk te maken, hebben we veel vrijwilligers nodig. Wil je zelf meehelpen met bouwen en/of het begeleiden van een groepje? Of ken je iemand die het leuk zou vinden?

Mail of bel naar: info@kinderfaculteit.nl /010-26 800 04 of 06-33366485

Of loop direct binnen bij de Kinderfaculteit.