VO-Spreekuur op 7 november

October

Maak kennis met jouw nieuwe school!

Na groep 8 maken kinderen de grote overstap van het basisonderwijs naar het voortgezet onderwijs: het VO. Het kan lastig zijn om een nieuwe school te kiezen. Wordt het dezelfde school als een oudere broer of zus? Hoe wordt er op school rekening gehouden met bijvoorbeeld geloofsovertuiging? En wat vind je belangrijker bij het kiezen van een school: een korte reistijd of een huiswerkvrij beleid?

Om te helpen bij deze keuze, komen verschillende VO-scholen uit de regio op 7 november naar College’53. Daar vertellen ze alles over hun school. Bijvoorbeeld over de niveaus, regels in de pauze en de aanschaf van een laptop of tablet.

Deze VO-scholen zijn op 7 november in ieder geval aanwezig en er kunnen er nog meer bij komen:

• HPC Zuidwijk
  • Montfort college