Vr 28 juni: Koffieochtend voor ouders/verzorgers

June

Op 28 juni organiseren wij van 11.00 tot 12.00 een koffieochtend voor alle ouders uit de wijk Pendrecht. Tijdens deze koffieochtend vertellen wij je meer over wat de Kinderfaculteit doet en vanuit welke visie wij werken. We gaan met elkaar in gesprek over wat jij als ouder zou willen zien op de Kinderfaculteit, wat je nog mist of waar je juist van vindt dat we ermee door moeten gaan.

Daarnaast staat deze bijeenkomst in het teken van uitjes. Op de Kinderfaculteit zijn wij van start gegaan met het excursieprogramma. Met het excursieprogramma willen we samen met de kinderen Rotterdam verder ontdekken en leren we buiten het klaslokaal. Vanuit dit excursieprogramma willen we ouders informeren over de mogelijkheden om zelf op ontdekkingstocht te gaan met jouw kinderen binnen Rotterdam. Daarom zullen we tijdens deze koffieochtend ook informatie geven over de Rotterdampas. En bespreken we de mogelijkheid om jouw kind binnen Rotterdam gratis met OV (metro, tram, bus) te laten reizen.

Wat? Een informatieve koffiebijeenkomst met meer informatie over de Kinderfaculteit, Rotterdampas en gratis OV voor kinderen en voor feedback vanuit de ouders.

Waar? Kinderfaculteit Pendrecht (Plein 1953, nr 192)

Wanneer? 28 juni van 11.00 tot 12.00 uur

Wie? Voor alle ouders uit de wijk Pendrecht of met kinderen die naar school gaan in Pendrecht

Hoe? Loop voor 11.00 uurbij ons binnen en schuif aan. De koffie (en thee!) staat klaar. Je hoeft je niet in te schrijven voor deze koffieochtend,